Wednesday 6 November 2013

bila sibuk melanda~~

Assalamualaikum..
setelah beberapa lama tak m'update blog,.rasanya dah hampir sebulan lebih rasanya saya tak m'update blog nie..Alhamdullilah msih bernafas kat bumi nie dan masih diberi kesempatan utk membuat coretan kat blog nie..
bila... sibuk + malas = blog xt'update... ehehe
erm,gitu la sudahnya...entahlah napa terasa malas sangat nak update blog...mana nak buka laptop lg,nak psng b.b lg..arhhh!!!!banyak sngt...
ish3, xbek merungut tau..xda benda yg mudah kat dunia nie...btl x???
okay,.utk sem-4 nie..xda la crta yg gempak@hot.. hot???hot ke I nie????huahaha
xda la..erm,sem nie saya ambil 6 subjek..tp hanya 5 sbjk ja yg akn dduk exam..yg 1 lg???
hah e2 khidmat masyarakat...
org xtau : apa 2???nak wat apa
me : e2 kra mcm kokum utk ktorg..utk sbjk nie sya n kwn yg 1 kmpln akn plih 1 kwsn yg akn kmi pegi utk buat projek kmi nanti...
pengalaman setakat ini ????
hurm,..xda la susah sangat..tp akan jadi terbeban sedikit bila dah jadi setiausaha,..
setiausaha???hurm,saya la 2...hohoho
apasal kawan2 yg lain baik hati sangat nak jdikn dri nie S.U..oho
dan sekarang nie,me n kwn2 yg len tngah fikir mcm mna nak cri dana utk projek..
Alhamdulillah, setakat nie saya dah dapat RM300..target utk seorang hanya RM150..tp bla fkir blk trget sbnarnya agk bnyk jga tau..Alhamdullillah,Allah permudahkan kerja saya...apabila abah tiba2 t'ingt dengan kwnnya yg s'org kntraktor..n abah tnya sma ada dya boleh beri dana@x...
Alhamdullillah,sorang dah dpt RM300..mudah-mudahan kerja kami akan dipermudahkan... dan yang paling penting,dana akan mencukupi.. In Shaa Allah..
erm,rasanya e2 sahaja kot utk hari nie yg saya nak cerita...In Shaa Allah,klu ada umur yg panjang  n masa yg mencukupi+rajin..akn ada lagi post yg akan menyusul..
terima kasih,kpd sesiapa yang sudi membaca/singgah kat sini.. :)

No comments:

Post a Comment

Pilihan ku?

Tiada apa yang bisa diri ini katakn,   Aku hanya mampu terus doa, doa, doa dan berdoa sesudah usaha.  Jujur aku katakn, adakala air...