Friday 5 July 2019

Pilihan ku?


Tiada apa yang bisa diri ini katakn,  
Aku hanya mampu terus doa, doa, doa dan berdoa sesudah usaha. 
Jujur aku katakn, adakala air mata ini jatuh terurai satu persatu dalam doa. 
Segala rasa, semua bercampur menjadi satu. 
Aku rindu dengan dia. 
Aku rindu kerana kita pernah dekat. 
Aku rindu, tersangat sangat rindu😢😢😢
Aku titipkan doa, semoga Allah mnjaga dirimu walau dimana jua kau berada. 
Semoga Allah permudahkan segala urusanmu.,mungkin bagi mu aku diam, seolah-olah tidak ambil tahu. Namun hakikatnya aku hanya memerhati dari kejauhan. 
Sungguh rasa ini adalah pinjaman daripada Allah, hanya kepadaNya selayaknya aku letakkan kebergantungan.
Buat awak semoga baik2 saja, fi amanillah..
Perancangan Allah adalah yang terbaik.


#4719

No comments:

Post a Comment

Pilihan ku?

Tiada apa yang bisa diri ini katakn,   Aku hanya mampu terus doa, doa, doa dan berdoa sesudah usaha.  Jujur aku katakn, adakala air...